کد خبر: ۸۱۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
قتل همسر دوم شهردار پیشین تهران :
سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.
همسر دوم نجفی شهردار پیشین تهران به قتل رسیدهمسر دوم نجفی شهردار سابق تهران به قتل رسید.

به گزارش خبرداغ  به نقل از «انتخاب»؛ شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد.

براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

همسر دوم نجفی به قتل رسید
نمای بیرونی محل قتل همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران

 

سخنگوی قوه قضائیه: مستندات صحنه قتل همسر نجفی جمع‌آوری شده/ هنوز کسی به عنوان متهم دستگیر نشده است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: مستنداتی از صحنه قتل همسر شهردار اسبق تهران جمع‌آوری شده است.

غلامحسین اسماعیلی، ضمن تایید خبر قتل همسر دوم محمدعلی نجفی گفت: در حال حاضر بازپرس ویژه قتل در محل صحنه وقوع قتل هستند.

وی ادامه داد: همچنین اکیپ‌های مربوط به کشف جرم، پزشکی قانونی و پلیس آگاهی نیز در محل هستند و مستنداتی هم جمع‌آوری شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

نجفی: پرونده قتل همسرم در حال بررسی است

شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش گفت: پرونده قتل همسرم در حال بررسی از سوی مرجع قضایی است.

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با فارس درخصوص قتل همسرش گفت: این پرونده در حال بررسی است.

وی در خصوص اینکه آیا ایشان با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا شما به فردی مظنون هستید، گفت: اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.

شهردار سابق تهران درخصوص اینکه شما آخرین بار چه زمانی همسرتان را دیدید گفت: من الان مشغول کاری هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

آغاز تحقیقات پلیسی در مورد قتل همسر دوم نجفی

تحقیقات پلیسی و قضائی در پرونده مرگ همسر دوم شهردار اسبق تهران آغاز شد.

ساعت 12:30 ظهر امروز خبری در مورد مرگ زنی معروف به «میترا» به مقامات قضائی و انتظامی اطلاع داده شد.

به نوشته تسنیم، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق‌ خواب و در حالیکه به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

دقایقی بعد مأموران پلیس و قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شدند. شهریاری اعلام کرده که بر اساس اطلاعات موجود، زن جوان همسر دوم محمدعلی نجفی _ شهردار اسبق تهران_ بوده که در خانه مسکونی خود بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

پیگیری‌های ایسنا از محل وقوع این حادثه که برجی در محله شهرک غرب است حاکی از آن است که همچنان با گذشت بیش از یک ساعت از وقوع این جنایت عوامل پلیس و مقامات قضائی در محل حاضر و تیم‌های تخصصی پلیس در حال بررسی صحنه جرم، انگشت‌نگاری و نمونه‌برداری از محل هستند.

این واحد مسکونی متعلق به همسر نجفی بوده و پس از بررسی صحنه جرم با دستور مقام قضائی جسد به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده نیز از سوی پلیس رسیدگی خواهد شد.

برابر پیگیری‌ها تا لحظه تنظیم این گزارش محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران در محل حاضر نشده است.

میترا نجفی با 5 گلوله به قتل رسیده است

به گزارش الف با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت 5 گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد . بررسی های اولیه نشان می دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دور بین های مدار بسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت به خبر نگار الف گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد. گزارش تکمیلی متعابقا ارسال خواهد شد.

پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل میترا استاد

به گزارش خبرنگار الف با جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که در ارتباط با قتل میترا استاد (همسر نجفی شهردار سابق تهران ) به دست آمده تا یک ساعت آینده عامل جنایت دستگیر می شود. یک مقام آگاه در این ارتباط به خبر نگار ما گفت پس از جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که از محل جنایت و فیلم اطراف محل جنایت به دست آمد رد پای قاتل در این جنایت هولناک به دست آمد و قاضی شهر یاری دستور دستگیری اولین متهم این حادثه را صادر کرد.

هم‌اکنون مقامات انتظامی و قضایی در صحنه جرم حضور دارند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی: همسر نجفی توسط چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده

به گفته شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی، میترا استاد با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است.

یکی از ساکنان این برج در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد ظهر امروز صدای مشاجره شدیدی از واحد محل سکونت همسر نجفی شنیده شده است.

سرپرست دادسرای جنایی: همسر دوم نجفی به قتل رسیده و تیر به قلبش اصابت کرده است/ خبری مبنی بر بازداشت نجفی نشنیدم؛ او در صحنه قتل حضور نداشت

سرپرست امور دادسرای امور جنایی تهران گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، کاملاً مشخص است که همسر دوم آقای نجفی به قتل رسیده است و تیر به قلبش اصابت کرده است.

به گزارش ایسنا، قاضی شهریاری در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این خانم به قتل رسیده و من و اکیپ تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص این‌که چه ساعتی وقوع قتل گزارش شده است، گفت: ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ بوده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم انجام شده و کاملاً مشخص است که همسر دوم آقای نجفی به قتل رسیده است.

سرپرست دادسرای جنایی با بیان اینکه تیر به قلب مقتول اصابت کرده، است خاطرنشان کرد: اینکه چه فرد یا افرادی در این قتل دست داشتند، نیز در حال بررسی است.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا آقای نجفی بازداشت شده‌اند، گفت: من چنین چیزی نشنیدم و آقای نجفی نیز در صحنه قتل نبودند.


شناسایی مظنون به قتل همسر نجفی

منبع آگاه در دادستانی تهران از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد.

این منبع آگاه از بردن نام این مظنون خودداری و اعلام کرد: پرونده در دست بررسی است.

بنابراین گزارش این قتل ­ساعت نه و نیم تا ده صبح با شلیک گلوله به ناحیه سینه مقتول اتفاق افتاده است و ماموران در حال بررسی صحنه جرم هستند.

انگیزه قتل همسر نجفی شخصی است/ سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمد

قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با همشهری گفت: قتل همسر دوم شهردار سابق تهران یک جنایت عادی است و سرنخ‌هایی از عامل جنایت به دست آمده است. به گفته وی، جسد میترا استاد ظهر امروز و توسط پسر ۱۳ساله او پیدا شد. پسر وی پس از آنکه از مدرسه به خانه برگشت با جسد مادرش روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود.

به دنبال اطلاع پلیس از این ماجرا، تیم‌های تشخیص هویت، بررسی‌ صحنه جرم به همراه بازپرس جنایی و سرپرست دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه در خیابان دادمان سعادت آباد شدند و تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد.

پیگیری‌های همشهری از این حکایت دارد که جسد میترا استاد در حمام خانه و در حالی پیدا شده که عامل جنایت ۵ گلوله به سوی او شلیک کرده بود که یک گلوله به دست و یک گلوله به قلب او اصابت کرده و باعث مرگش شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن و پسرش به تازگی به طبقه هفتم برجی در خیابان دادمان سعادت آباد نقل مکان کرده بودند و هنوز بعضی از اثاثیه آنها به صورت بسته بندی در آپارتمانشان وجود داشت و باز نشده بود. تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت در حالی ادامه دارد که با توجه به شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد، این جنایت یک جنایت عادی باشد.

پلیس پایتخت: تکذیب خبر متواری شدن نجفی/ تحقیقات از همسر مقتول در حال انجام است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از ادامه تحقیقات قتل همسر شهردار اسبق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات از همسر مقتول در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز راننده خانوادگی به همراه پسر مقتول و دختر آقای نجفی وارد منزل شده و با جسد همسر شهردار اسبق تهران در حمام در حالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه علت اصلی مرگ اصابت گلوله به قسمت سینه بوده است و آثار شلیک چند گلوله دیگر هم در محل مشاهده شده است، ادامه داد: بلافاصله موضوع به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب اطلاع داده شد و سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه بازپرس آقای دشتبان و اکیپ بررسی صحنه جرم و اداره دهم ویژه قتل در محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: اقدامات جهت دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفته است، فرضیات مختلفی در خصوص این جنایت مطرح شده است و تمامی این فرضیات در حال بررسی است.

نمک‌شناس در پاسخ به این سوال که آیا آقای نجفی متواری شده‌اند، گفت: چنین چیزی نیست همانطور که گفتم فرضیات بسیاری در این زمینه مطرح شده است و فعلا تحقیقات پرونده در بخش مقدماتی است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در فیلم‌ها آقای نجفی هم مشاهده شده ادامه داد: در حال حاضر در حال بررسی موضوع هستیم و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود. تحقیقات از همسر مقتول هم در حال انجام است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: