کد خبر: ۸۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۶۹۹
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.
آموزش و پرورش: رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است

به گزارش خبرداغ؛ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی گفت: موضوع رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد در دست بررسی است.

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با تسنیم، با تأیید خبر موضوع رقص مختلط کردی دانش‌آموزان در یکی از مدارس مهاباد اظهار داشت: اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در جریان این اتفاق که اخیراً در فضای مجازی فیلمی از آن منتشر شده قرار گرفته و این موضوع در دست بررسی است.

وی افزود: اداره بازرسی آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی در حال حاضر مشغول بررسی ابعاد این اتفاق است و در چند ساعت آینده در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
اقای بطاحی شما اول فکری بحال حقوق معلمان بکنید کمترین حقوق را میگیرند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: