کد خبر: ۸۱۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۲۲۳
نماینده مردم تهران از وزیر بهداشت خواست با توجه به جمعیت فعلی و آینده شهر جدید پردیس، اقدامات لازم را برای احداث مرکز درمانی و بیمارستان در این شهرستان داشته باشد.
ذوالقدر: وزارت بهداشت در شهر پردیس مرکز درمانی و بیمارستان احداث کند

نماینده مردم تهران از وزیر بهداشت خواست با توجه به جمعیت فعلی و آینده شهر جدید پردیس، اقدامات لازم را برای احداث مرکز درمانی و بیمارستان در این شهرستان داشته باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: خانه‌های بهداشت استان تهران مطلوب نیست و ضرورت دارد که آنها به امکانات لازم نظیر پزشک و آمبولانس تجهیز شوند.

وی افزود: در شهرستان پردیس که در حال حاضر ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد ولی حتی یک تخت بیمارستانی ندارد این در حالی است که جمعیتی قرار است در آینده در این شهر زندگی کنند بسیار بیشتر خواهد شد و لذا این مسئله باید در اولویت این وزارتخانه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر دیگری به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: رفع مشکل دسترسی جاده قدیم جاجرود به تهران و کمربندی این بخش با توجه به حجم ترافیک و خودروهایی که در پایان هفته در این مسیر تردد می‌کنند بسیار ضروری است و باید این وزارتخانه این اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. 

وی در تذکری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: باید کانکس نیروی انتظامی در اطراف شهر تهران برای امنیت شهروندان این شهر نصب شود. 

ذوالقدر در تذکری به محمد شریعتمداری وزیر تعاون افزود: باید در زمینه توزیع سبد کالاهای اساسی بازنگری صورت گیرد ضمن اینکه سبد کالاها باید به خانواده بهزیستی و تحت پوشش داده شود و به کارگران هم بن  کارگری بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: