کد خبر: ۸۱۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴۹
فرشید اسماعیلی به شکلی تند به افرادی که علیه مهدی رحمتی حمله کرده بودند، انتقاد کرد.
ستارۀ مغضوب استقلال در برابر هواداران ایستاد!به گزارش خبرداغ ، روز گذشته در جریان مراسم هشتمین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی، برخی از هواداران استقلال پس از مشاهدۀ سیدمهدی رحمتی علیه او اقدام به سر دادن شعار کردند تا این ماجرا موجب دلخوری کاپیتان آبی‌ها شود، چرا که ذهن هواداران استقلال هنوز هم درگیر ماجرای ضربۀ پنالتی از دست رفتۀ تیمشان برابر پرسپولیس است.

 

فرشید اسماعیلی که در این مدت دائماً حمایت سیدمهدی رحمتی را پشت سر خود دیده است، این بار با محکوم ساختن رفتار هواداران در مراسم سالگرد درگذشت زنده‌یاد حجازی، به حمایت از رحمتی پرداخت و اظهار داشت: آن رفتار فقط از دشمنان استقلال برمی‌آمد نه هواداران استقلال، آنها طرفدار ما نبودند! پنالتی را من از دست دادم، گناه مهدی رحمتی چیست؟! باز هم می‌گویم که من زنندۀ اول و آخر آن پنالتی بودم، رحمتی آن پنالتی را در اختیار من قرار نداد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: