کد خبر: ۸۱۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۱۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال از امید نورافکن خواست تا فصل آینده را هم در این تیم بماند.
درخواست فرهاد مجیدی برای دائمی شدن قرارداد لژیونر ایرانی استقلالبه گزارش خبرداغ ، فرهاد مجیدی که تا انتخاب سرمربی جدید استقلال وظیفه اداره تیم را بر عهده دارد، در این مقطع حساس تمدید و جذب بازیکنان جدید دست به کار شده است تا تیمی قدرتمند را روانه فصل نوزدهم لیگ برتر کند.

 

از همین رو مجیدی از باشگاه استقلال خواسته تا با امید نورافکن کاپیتان تیم ملی امید ایران وارد مذاکره شود، تا این بازیکن را برای تمدید قراردادش متقاعد کند. گفتنی است نورافکن راضی کردن تیم بلژیکی را مشکل دانسته و اعلام کرده است که برای گرفتن رضایت‌نامه قطعی و دائمی کردن قراردادش باید پول زیادی را به شارلوا پرداخت شود که این موضوع را بیش از قبل پیچیده می‌کند. حال باید دید که مدیران باشگاه استقلال می‌توانند تا رضایت‌نامه او را از باشگاه بلژیکی بگیرند یا خیر؟

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: