کد خبر: ۸۱۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۳
بیش از ۶ ماه از درگذشت تقی نوربخش مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی در سانحه رانندگی، می‌گذرد و سازمان تامین اجتماعی همچنان با سرپرستی محمد حسن زدا اداره می‌شود. این درحالیست که محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی براساس قانون ۶ ماه مهلت داشت که مدیرعامل جدید این سازمان را معرفی کند.
آقای شریعتمداری! سازمان تأمین اجتماعی را از بلاتکلیفی خارج کنیدبه گزارش خبرداغ ، بیات رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ایم که سازمان تأمین اجتماعی باید از این بلاتکلیفی خارج شود و هرچه زودتر مدیرعامل جدید را معرفی کنند، گفت: در ۶ ماهه اخیر باتوجه به اینکه سرپرست سازمان از بدنه بود و اطلاع کافی از شرایط ویژه تأمین اجتماعی داشت، اقدامات خوبی انجام شد.

بیات با اشاره به اینکه عملکرد زدا در چندماه گذشته در تأمین اجتماعی قابل دفاع است، گفت: در حوزه بازنشستگی و مستمری‌بگیران افزایش حقوق‌ها در حد مطلوب افزایش یافت و به موقع نیز پرداخت شد. در افزایش حقوق‌ها نیز نظر کانون بازنشستگی را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت‌: می‌توان گفت برای نخستین بار در دهه اخیر افزایش حقوق‌ها با حقوق اردیبهشت ماه اعمال شد و مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه با حقوق خرداد پرداخت می‌شود.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: