کد خبر: ۸۱۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۸۴۲
ستارۀ پرسپولیس تهران که به عنوان میهمان ویژۀ برنامۀ ستاره‌ساز شبکه سه سیما، شب گذشته در تلویزیون حضور یافته بود، به باد تمسخر گرفته شد.
تحقیر باورنکردنی ستارۀ پرسپولیس در برنامۀ ستاره‌ساز شبکه 3 توسط سرمربی پرحاشیه!به گزارش خبرداغ ، علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس لیگ هجدهم که به دلیل افت فنی محسوسش، شدیداً در روزهای پایانی فصل به باد انتقاد گرفته شده بود، در تصمیمی جالب، شب گذشته بر پردۀ شبکه سوم سیما به عنوان میهمان ویژه برنامۀ ستاره‌ساز که حول محور استعدادیابی می‌چرخد و بزرگانی چون فیروز کریمی و خداداد عزیزی و ادموند بزیک و مجتبی جباری را به عنوان استعدادیاب در کنار خود می‌بیند حاضر شد تا سناریویی عجیب بر علیه‌اش کلید بخورد.

 

علیپور در حین برنامه رو به محمدرضا احمدی مجری این برنامه اظهار داشت که فیروز کریمی در باشگاه سنگ آهن بافق یزد مربی او بوده و ادموند بزیک نیز به عنوان مربی در راه آهن، مسائل زیادی را به وی آموخته است که به یکباره فیروز کریمی در این برنامه در باب انتقاد از علیپور اظهار داشت: تمام آن گل‌هایی را که علیپور زده را من به او آموخته‌ام و هرچه که موقعیت‌ها را خراب می‌کند، ادموند بزیک به او آموخته است تا اخم‌های علیپور که این روزها حسابی از انتقادها خسته شده است در هم برود.

 

لازم به ذکر است که این تحقیر علیپور در شبکه سه، در شرایطی رقم خورد که او در دیدار برابر السد موفق به گلزنی شد اما پس از گلزنی به نشانۀ ناراحتی از منتقدین و هواداران و به تصویر کشیدن بار روانی سنگینی که بر روی خود قرار دارد هیچ شادی گلی را انجام نداد!

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: