کد خبر: ۸۱۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که اتحاد در زمان زورگویی دشمنان از خصایص بارز ملت ایران است، گفت: اتحاد و تاب‌آوری مردم باعث شده تا دشمن قبل از آنکه در برابر نیروهای امنیتی تسلیم شود سر تسلیم در برابر مردم فرود آورد.
علوی: اتحاد و تاب‌آوری مردم در جنگ اقتصادی باعث می شود تا در نهایت دشمن تسلیم گردد

به گزارش خبرداغ، سید احسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش اتحاد و تاب‌آوری مردم در جنگ اقتصادی و رویارویی با دشمن، بیان کرد: خوشبختانه ملت ایران صفت نیکویی دارند و آن اینکه وقتی دشمن فشار وارد می‌کند با یکدیگر متحد شده و به دشمن پاسخ می‌دهند، این یک صفت بزرگ است که ملت ایران چه در تحریم‌ها چه در جنگ و چه در مواجهه با خیانت‌ها همواره به آن پایبند بوده اند، چرا که مردم ایران، کشور و انقلاب‌شان را دوست دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: اتحاد مردم باعث شده تا افرادی که از کیان نظام و کشور دفاع می‌کنند با اقتدار بیشتر و با انسجام در برابر دشمن بایستند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحاد و تاب‌آوری مردم در جنگ اقتصادی همچنین منجر به امیدواری و دلگرمی دولت و مسئولین می‌شود تا در برابر هجمه و زورگویی دشمن بایستند. به طور کلی اتحاد مردم باعث می‌شود تا دشمن از اهدافش جا مانده و مایوس گردد.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه با تاکید بر این‌که اتحاد مردم دشمن را مایوس می‌سازد، بیان کرد: اتحاد و تاب‌آوری مردم در جنگ اقتصادی باعث می شود تا در نهایت دشمن تسلیم گردد. با اتحاد مردم، دشمن قبل از این‌که در مقابل نیروهای امنیتی تسلیم شود مجبور می‌شود در برابر مردم سر تسلیم فرود آورد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: