کد خبر: ۸۱۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۸۴
مدافع جنجالی و سابق استقلال را دیگر باید سرخ‌پوش بدانیم.
اولین خرید برانکو لو رفت؛ انتقام عجیب و باورنکردنی پرسپولیس از استقلالبه گزارش خبرداغ ، محمدحسین کنعانی‌ زادگان در چند وقت گذشته بارها به شکل مستقیم و غیرمستقیم علاقۀ خود را به پرسپولیس نشان داده است و در این میان علاقۀ برانکو ایوانکوویچ به این بازیکن نیز او را در آستانۀ پیوستن به جمع سرخ‌پوشان تهرانی قرار داده است.

 

کنعانی‌زادگان که سابقۀ حضور در استقلال را نیز در کارنامه دارد در این مدت از تنفر خود از استقلال نیز صحبت کرد و همین امر خشم هواداران استقلال را برانگیخت. اکنون در صورت نهایی شدن حضور این مدافع ملی‌پوش در پرسپولیس، سرخ‌ها هم انتقام منشا را خواهند گرفت و هم هواداران استقلال را بیش از همیشه از خرید این بازیکن جنجالی عصبانی خواهند کرد.

 

البته به دلیل اتفاقات گذشته و مذاکرۀ کنعانی‌زادگان با پرسپولیس و پیوستن به استقلال هواداران نیمۀ قرمز هم دل خوشی از او ندارند اما انتخاب برانکو می‌تواند تا حدودی دید طرفداران مدافع محبوب کی‌روش مثبت کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: