کد خبر: ۸۱۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
همسر اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های بسیار تندی را درباره محمد حسین میثاقی انجام داده است.
همسر حجازی جانشین عادل را با خاک یکسان کردبه گزارش خبرداغ ، ظاهرا محمد حسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر به هیچ وجه نتوانسته‌اند حتی درصد کمی از مردم را راضی از عوض شدن برنامه نود و عادل فردوسی‎‌پور با برنامه جایگزین کنند و همچنان جای خالی نود به چشم می‌آید.

 

در هشتمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران، همسرش بهناز شفیعی در دفاع از عادل فردوسی‌پور، صحبت‌های تندی درباره جانشین او محمد حسین میثاقی انجام داده است.

 

شفیعی اظهار  داشت:

۲ بار داشتم شبکه سوم را نگاه می‌کردم که این آقای میثاقی مجری بود و در ۲ برنامه مجزا درباره دروازه‌بان‌های بزرگ تاریخ ایران صحبت می‌کرد و حدود ۱۵ اسم به زبان آورد جز اسم ناصر حجازی! یک مرتبه هم درباره درگذشتگان فوتبال ایران صحبت کرد و اسم همه را آورد جز ناصر! می‌دانم مدیران شبکه ۳ دوست ندارند اسم حجازی در این شبکه برده شود، اما حالا قدردان عادل فردوسی‌پور هستم که در هر فرصتی یاد حجازی را گرامی می‌داشت. حقیقتاً به قدری از میثاقی منزجر شده‌ام که اصلاً دیگر شبکه سوم را نگاه نمی‌کنم. برای من شبکه سوم بدون فردوسی‌پور اصلاً وجود ندارد!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
این مجری جدید ورزش شبکه سه روزهای اول خودش چسباند که خوب کمکی آمده بعد یهویی زیرآب فردوسی پور را زد این کارخیلی زشت و منزجر کننده است تو که پارتی داشتی یک برنامه ورزشی دیگر میساختی مخطبان برنامه نود را میخواستی نیامده مال خود کنی آنهم با نامردی .مدیر شبکه ۳آقا زاده پارتی دار برو بیرون تو در شأن شبکه سه نیستی مال پدرت هم نیست.چه روزگار توفویی است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: