کد خبر: ۸۱۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۷
ستاره خارجی برای حضور جمع سرخ‌پوشان به باشگاه رقم اعلام کرد.
رقم درخواستی ستاره خارجی برای حضور در پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ، بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس که فعلا برای ریکاوری مصدومیت کتف خود به کشورش سفر کرده است، احتمالا روزهای آخر خود را در جمع سرخ‌ها می‌گذراند.

 

شنیده‌ها حاکی از این است که در مذاکراتی که ما بین رسن و باشگاه پرسپولیس انجام شده است، مدیران سرخ‎ها به رسن پیشنهاد 400 هزار دلاری داده‌اند اما درخواست هافبک عراقی 700 هزار دلار درخواست کرده که در نهایت با رایزنی‌های متوالی به 550 هزار دلار راضی می‌شود.

 

اما اینطور که از شواهد معلوم است باشگاه پرسپولیس قید حضور رسن را زده و با این درخواست او نیز موافقت نخواهد کرد چرا که قیمت بالای ارز و همچنین هزینه‌های سنگین زندگی او مثل اجازه خانه 15 میلیون تومانی باعث شده تا مدیران باشگاه به دنبال فروش او باشند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: