کد خبر: ۸۱۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
رهبر معظم انقلاب:
ساختار قانون اساسی خوب است. البته ساختارها میتوانند تکمیل شوند و نواقصشان برطرف شود؛ مثلاً یک روز مجمع تشخیص نداشتیم و امروز داریم. در همه‌ی نظامها همین است. بنابراین ساختار ایرادی ندارد منتها باید کم و زیادش کرد.
مشکلات نظام پارلمانی از نظام ریاستی بیشتر است / ساختار قانون اساسی خوب است؛ البته ساختارها می توانند تکمیل شوند؛ باید کم و زیادش کرد / آن‌طور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم؛ بارها هم به رئیس جمهور و وزیر خارجه گفتیم و تذکر دادیم / در صحبت ها بود که تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همه‌چیز را می‌بینید

در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی با رهبر انقلاب اسلامی، از دقایقی پیش در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله آغاز شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، در ابتدای این دیدار، تعدادی از دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل کشور میپردازند.

 پاسخ امشب رهبر انقلاب به یکی از دانشجویان درباره نسبت مشکلات کشور با ساختار نظام در ادامه می آید:

 یکی از ناطقان سؤال کردند که این کمبودها در اداره‌ی کشور به ساختار برمیگردد یا به کارگزاران.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ساختار قانون اساسی خوب است. البته ساختارها میتوانند تکمیل شوند و نواقصشان برطرف شود؛ مثلاً یک روز مجمع تشخیص نداشتیم و امروز داریم. در همه‌ی نظامها همین است. بنابراین ساختار ایرادی ندارد منتها باید کم و زیادش کرد.

ایشان افزودند: نظام پارلمانی هم که درباره‌ی آن بحث شد، ما مفصل در مجمع بازنگری قانون اساسی آن را بررسی کردیم و نتیجه این شد که مشکلات نظام پارلمانی از نظام ریاستی بیشتر است.

رهبر معظم انقلاب اضافه کردند: اما ما کارگزاران اشکال داریم؛ ناتوانی و کوتاهی داریم. گاهی کارگزاران در حرکت اشتباهی میکنند که در جامعه شکاف بزرگ ایجاد میکند

 در صحبتها بود که تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همه‌چیز را می‌بینید.  در صحبتها بود که تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همه‌چیز را می‌بینید. 

نامه‌ای که درباره‌ی برجام نوشته شد و شرایطی که ذکر شده که در این صورت تصویب میشود را ببینید. منتها اگر این شرایط اجرا نشده، وظیفه‌ی رهبری این نیست که وارد بشود.

 نظر ما این است که رهبری وارد کار اجرایی نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه میزند.

 اما آن‌طور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به رئیس جمهور و وزیر خارجه گفتیم و تذکر دادیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
2
آیت‌الله خامنه‌ای گفت: در صحبتها بود که تصویب برجام را به رهبری نسبت داده‌اند.

رهبر معظم انقلاب،
برجام افتخارآمیزترین سند بین‌المللی است که در طول تاریخ تمدن 7500 ساله‌مان امضا کرده‌ایم زیرا باعث تعطیل شدن مخفیکاری‌های اتمی‌مان شد و بلایی بدتر از چرنوبیل را از سرمان دور کرد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: