کد خبر: ۸۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
انارکی :
یک نماینده مجلس گفت:‌ شفاف‌سازی، کاربزرگی بود که آقای شریعتمداری در ابتدای فعالیتش در وزارتخانه قول داد و مطرح کرد و هم اکنون آن را در مراحل مختلف عملیاتی کرده که جای تقدیر دارد.
وزارت کار اقدامات خوبی درخصوص شفاف‌سازی انجام داد/ امیدواریم اعتمادسازی بیشتری بین دولت، مجلس و مردم شکل گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌حمد انارکی محمدی در رابطه با مبحث شفافیت عنوان کرد: یکی از کارهای بزرگی که در این دوره انجام شد، بحث شفافیت و شفاف‌سازی بود.

وی افزود: این امر امیدواری می‌دهد که نگاه و نگرش جدیدی و همچنین اعتمادسازی بیشتری بین دولت، مجلس و مردم شکل گیرد و اقدام وزارت تعاون می‌تواند الگویی برای همگان در جهت ایجاد شفافیت باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در انتشار اسامی و اطلاعات جزئی وام‌های پرداختی گفت: شفاف‌سازی، کاربزرگی بود که آقای شریعتمداری در ابتدای فعالیتش در وزارتخانه قول داد و مطرح کرد و هم اکنون آن را در مراحل مختلف عملیاتی کرده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: نمایندگان مجلس همواره بر  مبحث شفاف‌سازی تاکید داشته‌اند، ولی عملیاتی نشد که خدا را شکر با اقدامات وزارت تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی این کار انجام شد و مجلس از آن حمایت می‌کند زیرا موضوع شفافیت برای مجلس مهم است و ما فراکسیونی مخصوص این حوزه داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: