کد خبر: ۸۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۸۵۴
شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مهاجم ملی‌پوش الغرفه قطر آغاز کرده است.
استارت ترسناک پرسپولیس در نقل‌وانتقالات؛ لژیونر ملی‌پوش بازمی‌گردد!+عکس

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری عملکرد خوبی در بخش هجومی خود نداشته است و مهاجمان این تیم در امر گل‌زنی چندان موفق ظاهر نشدند.

از این رو در روزهای گذشته خبرهایی درباره بازکشت مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش تیم الغرافه قطر به جمع سرخ‌پوشان در رسانه‌ها منتشر شد. اتفاقی که با توجه به چراغ سبز برانکو برای بازگشت برخی بازیکنان جدا شده، بعید نیست رخ دهد.

شنیده می‌شود سرمربی کُروات قرمزهای پایتخت، موافقت خود برای مذاکره مسئولان باشگاه با این بازیکن را اعلام کرده است. البته ظاهراً هدف طارمی بازی کردن در اروپا است و او منتظر دریافت پیشنهادات خوب از لیگ‌های معتبر قاره سبز است اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند او پیشنهاد چشم‌گیری دریافت نکند تا بار دیگر همه‌کارۀ خط حملۀ این تیم شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: