کد خبر: ۸۱۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۸۸
عادل فردوسی‌پور بعد از دیدار پرسپولیس و خداحافظی ژاوی حرکتی بسیار عجیب را انجام داد.
به گزارش خبرداغ ،  شب گذشته ژاوی هرناندز در تقابل با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار خود را در میادین فوتبال به انجام رساند و رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. ژاوی در پایان این دیدار با هیچ رسانه‌ای به صورت خصوصی صحبت نکرد و سریعاً همراه با تیمش به فرودگاه رفت تا به قطر بازگردد.

 

 

اما در فرودگاه عادل فردوسی‌پور اقدام به حرکتی عجیب کرد و مصاحبه‌ای خصوصی را با اسطورۀ باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا انجام داد. این حرکت فردوسی‌پور مطمئناً باعث عصبانیت شبکۀ سوم سیما و دست‌اندرکاران صدا و سیما خواهد شد. زیرا که این مجری توانا علاوه بر ممنوعیت از اجرای برنامۀ نود و حذف این برنامه به طور کل از گزارش بازی‌های فوتبال در صدا و سیما کنار گذاشته شده است.

 

با این وجود فردوسی‌پور با انجام مصاحبه‌ای خصوصی با ژاوی آتش بر جان شبکۀ سوم انداخته است. هرچند احتمالاً این مصاحبه در برنامۀ این هفتۀ فوتبال 120 از شبکۀ ورزش بر روی آنتن خواهد رفت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: