کد خبر: ۸۱۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۵۴۱
فرهاد مجیدی در دیدار با العین امارات دستوری بسیار عجیب به مهدی رحمتی داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شب گذشته استقلال تهران در امارات به مصاف العین رفت. در بین دو نیمۀ این دیدار فرهاد مجیدی حرکتی جالب را انجام داد و در اقدامی غیر منتظره به مهدی رحمتی که روی نیمکت قرار داشت دستور داد تا با مدد جباری، تدارکات این تیم به تمرین شوت‌زنی بپردازد و اجازۀ حضور در رختکن را به کاپیتان تیمش نداد.

 

مجیدی با این حرکت کاملاً رحمتی را زیر سوال برد و به نوعی او را با خاک یکسان کرد. احتمالاً سرمربی جوان استقلال حضور کاپیتان این تیم را در رختکن و در جمع شاگردانش مناسب ندانسته است و به همین جهت از حضور این بازیکن باسابقه در بین دو نیمه دیدار با العین ممانعت به عمل آورد.

 

 

استقلال در نهایت این دیدار را با نتیجۀ 2 بر 1 به سود خود خاتمه داد تا با پیروزی به کارش در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: