کد خبر: ۸۱۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۲۲۱
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس گفت: فراکسیون ولایی بعد از آخرین جلسه مجمع عمومی رسماً نامزدهای خود را برای جایگاه‌های هیئت رئیسه آن هم به صورت مستقل اعلام می‌کند؛ قطعاً این فهرست ائتلافی نیست.
فراکسیون ولایی در این دوره از انتخابات هیات رئیسه ائتلاف نمی‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید حسین نقوی حسینی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان طور که تاکون فراکسیون نمایندگان ولایی برای معرفی نامزدهای هیئت رئیسه با هیچ فراکسیونی ائتلاف نکرده، در این دوره از انتخابات هیات رئیسه هم ائتلاف نمی‌کند و فهرست مستقل خود را اعلام خواهد کرد. مجمع عمومی فراکسیون ولایی در مورد هیچ یک از نامزدها برای جایگاه‌های هیات رئیسه تصمیم‌گیری نکرده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: اگر اعضایی از فراکسیون مصاحبه‌ای در این باره داشته، تنها نظر شخصی خود را اعلام کرده‌اند.

وی افزود: فراکسیون ولایی بعد از آخرین جلسه مجمع عمومی، رسماً نامزدهای خود را برای جایگاه‌های هیات رئیسه آن هم به صورت مستقل اعلام می‌کند؛ قطعاً این فهرست ائتلافی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
شرم آوراست که دولت روحانی، ظریف، دولتمردان، و مسئولان و نمایندگان مجلس درمورد دخالت و مداخله پنی موردانت وزیر دفاع جدید انگلیس درخلیج فارس تاکنون سکوت اختیارکرده اند؟

تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
وزیر دفاع انگلیس: فعالیت‌های منطقه‌ای ایران تنش‌زاست / در صورت بروز درگیری، از آمریکا حمایت می‌کنیم
پنی موردانت وزیر دفاع جدید انگلیس در اظهاراتی ضدایرانی، فعالیت‌های منطقه‌ای ایران را «تنش‌زا» توصیف کرد و گفت در صورت بروز درگیری، لندن از واشنگتن حمایت می‌کند.
وزیر دفاع انگلیس: فعالیت‌های منطقه‌ای ایران تنش‌زاست / در صورت بروز درگیری، از آمریکا حمایت می‌کنیم
«پنی موردانت» وزیر دفاع جدید انگلیس دوشنبه شب در اظهاراتی خصم‌آلود، به حمایت از موضع ضدایرانی آمریکا پرداخت و گفت در صورت بروز درگیری نظامی، لندن از واشنگتن حمایت می‌کند.

به نوشته پایگاه «هرالد»، موردانت که در جلسه پارلمان انگلیس صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که اگر تنش در خلیج فارس جدی شود، آیا ارتش انگلیس از آمریکا حمایت می‌کند، گفت: «بله، و ما همین الان هم در آن منطقه مستقر هستیم.»

وی افزود: «این منطقه‌ای است که ما منافعی بزرگ و سرمایه‌گذاری کلانی در آن داریم و در حال همکاری با متحدان و شرکای خود هستیم تا در وهله نخست برای آرام کردن اوضاع در این منطقه تلاش کنیم، اما در عین حال از واقعیات پشت رخدادهای اخیر هم مطلع هستیم.»

او در پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان که پرسید آیا نیروهای نظامی انگلیس برای «بازداشتن ایران از اقدام نظامی علیه متحدان انگلستان در خلیج [فارس]» در کنار نظامیان آمریکایی قرار می‌گیرند، گفت: «پادشاهی متحده با شرکایمان در اروپا و خلیج [فارس] درباره فعالیت‌های ثبات‌زدای ایران در آن منطقه نگرانی‌های مشترکی دارد. ما به همکاری نزدیک با متحدان و شرکای خود برای کاهش تهدیدات علیه امنیت آن منطقه ادامه می‌دهیم.»

هفته گذشته معاون انگلیسی ائتلاف تحت رهبری آمریکا در عراق و سوریه ادعای واشنگتن مبنی بر افزایش «تهدیدات ایران» در منطقه را رد کرد. پس از اظهارات این ژنرال بلندپایه، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که لندن در واکنش به ناخرسندی واشنگتن از این اظهارات، به دنبال راهی برای جبران است. از آن پس لندن موضعی ضدایرانی اتخاذ کرده و به حمایت از واشنگتن پرداخته است.

«جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس ابتدا هفته گذشته گفت لندن ارزیابی واشنگتن درباره «تهدید ایران» را صحیح می‌داند و روز گذشته هم در اظهاراتی غیردیپلماتیک به ایران هشدار داد که توان نظامی ایالات متحده را دستکم نگیرد. انگلیس یکی از امضاکنندگان توافق هسته‌ای با ایران است، با این وجود شرکت‌های انگلیسی تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران را اجرایی کرده‌اند.

درپاسخ به پنی موردانت» وزیر دفاع جدید انگلیس جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکارشماره یک
هشدار رزمنده ایرانی به جرمی هانت وزیرخارجه انگلیس جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکارشماره یک درجهان
در صورتی که «منافع» ایران در خلیج هدف قرار گیرد، سپاه به همراه ارتش به این اقدام پاسخ می‌دهد
پاسخ ایران به آمریکا و انگلیس سخت و کوبنده خواهد بود
که درصورت مرتکب شدن این اشتباه پاسخ ایران و کوبند خواهد بود.
عربستان جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 1394 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگر ازبمب های خوشه ای ساخت انگلیس درجنگ یمن ستفاده کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
انگلیس ازسال 2001 تاکنون به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان اصلی گروه های تروریستی است.


دولتمردان انگلیسی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
دولت انگلیس جنایتکارشماره یک مسئول کشتار مردم عراق، افغانستان، لیبی ومنطقه و عامل اصلی پیدایش داعش درمنطقه است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون هیچ اعراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی انگلیس و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
چرا سربازان انگلیسی به جرم جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق، افغانستان و لیبی ازسال 2003 تاکنون محاکمه نمی شود.
ازهنگام سرنگونی رژیم صدام درسال 2003 و دولت عراق براثرآن هزاران کودک عراقی جان خود را ازدست دادند و سربازان انگلیسی به همراه سربازان آمریکایی به زنان و دختران عراق بی رحمانه تجاوز کردند ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک و سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
حضورنطامی آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه غیرقانونی است.
حضورنطامی انگلیس جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه غیرقانونی است.
بدون اجازه، بدون مجوز و بدون دستور سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگرسازمان های بین المللی حضورنیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا جنایتکارشماره یک درسراسرمنطقه خاورمیانه نقض قوانین بین المللی است.
.سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
ازسال 1357 تاکنون تاکنون درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس جنایتکار شماره یک درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت، دخالت، مداخله، تجاوز و ستم است رد پای مدعیان حقوق بشر را می تواند دید.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر قانون جنگل درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسنداند بلکه حتی به آن چراغ بسزنشان می دهند.

ملت ایران دربرابردیکتاتوری انگلیس جنایتکارشماره یک سرخم نمی کند.
انگلیس با ملت ایران دشمن است.
سفیرانگلیس اخراج شود روحانی عذرخواهی کند.
سفیرانگلیس اخراج شود ظریف عذرخواهی کند.
دولت باید سفیرانگلیس را اخراج کند.
دولت باید هرچه سریع سفیرانگلیس را احضار و شکایت خود را اعلام کند و یا حتی سفیررا اخراج کند.
کم عقلی آن بود که اجازه دهند وزیرخارجه انگلیس جنایتکارشماره یک بعد از این همه اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت علیه این ملت، پا براین خاک مقدس بگذارد دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس باید از ورود این فرد بی ارزش و همچنس گرا خوددارمی کردند.
دولتمردان انگلیسی به همراه سربازان انگلیسی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان باید دردادگاه لاهه محاکمه شوند.

رزمنده ایرانی، آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل را به کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده و داعش در سوریه، عراق، یمن و منطقه ضد متهم کرد
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 - 12:02
آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه هستند.
آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل عامل اصلی پیدایش، رشد تروریسم، القاعده و داعش درمنطقه هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: