کد خبر: ۸۱۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
در جلسه امروز کمیسیون انرژی؛
جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی با حضور وزیر نفت برگزار شد و در این جلسه جاسمی و مقصودی از پاسخ‌های زنگنه قانع شدند.
جاسمی و مقصودی از پاسخ‌های زنگنه قانع شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جلال میرزایی  درباره جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی که با حضور وزیر نفت برگزار شده بود، گفت: مقصودی نماینده مردم سبزوار سوالی را از زنگنه مطرح کرد مبنی بر اینکه چرا امکانات رفاهی و ورزشی در حوزه وزارت نفت بر مبنای عدالت و رفع تبعیض اجراو توزیع نمی‌شود.

وی ادامه داد: وزیر نفت در پاسخ به سوال این نماینده اظهار کرد که مقرراتی در وزارت نفت وجود دارد مبنی بر اینکه ۹۲ درصد کمک‌های اجتماعی برای مناطق نفت‌خیز و ۸ درصد آن برای مناطق غیرنفت خیز ارائه شود.

این عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: زنگنه در این جلسه عنوان کرد که وقتی بنده آمدم برنامه پنج ساله‌ای برای کمک به مناطق محروم در بحث‌های اجتماعی آغاز شد.

نماینده اصلاح‌طلب ایلام یادآور شد: جاسمی هم با استناد به مصاحبه رییس سازمان محیط زیست مبنی بر به خطر افتادن سلامت مردم عسلویه سوالی را از زنگنه مطرح کرد که وزیر در پاسخ گفت ما نهایت تلاش خود را در بحث سلامت آب، خاک و هوا انجام داده‌ایم و مواردی که مربوط به این حوزه شود را رعایت می‌کنیم و از بهترین تکنولوژی‌ها برای جلوگیری از آلودگی استفاده می‌کنیم.

میرزایی در پایان گفت: هر دو نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: