کد خبر: ۸۱۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۹۱
باشگاه پرسپولیس تصمیم خود را به سرمربی تیم ابلاغ کرده است.
باشگاه پرسپولیس برانکو را تهدید کرد!به گزارش خبرداغ ، ماریو بودیمیر به غیر از دو بازی آخر در لیگ برتر ایران، عملکرد جالبی به نمایش نگذاشت و به قولی نتوانست به کار پرسپولیس بیاید. هرچند برانکو ایوانکوویچ معتقد است این مهاجم تنومند برای تیم مفید است اما هواداران و مدیران تیم نظر دیگری دارند.

 

خود بودیمیر نیز با توجه به بدقولی‌های مالی پرسپولیس قصد دارد در پایان جام حذفی راهی کرواسی شود و فصل بعد پیراهن تیم دیگری را بپوشد. برانکو اما کماکان اصرار به حفظ مهاجمش دارد به همین خاطر بین او و مدیران تیم اختلاف نظر پیش آمده است.

 

در جلساتی که برگزار شده است عرب خطاب به برانکو گفته که باشگاه مایل است بودیمیر جدا شود و به جای او مهاجمی در حد و اندازه‌های سرخ‌پوشان به تیم بازگردد که مرد کروات مخالف این امر است اما ایرج عرب معتقد است تصمیم باشگاه برای جدایی بودیمیر قطعی است و باید هرچه زودتر جانشینی برای مهاجم خارجی تیمش پیدا کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: