کد خبر: ۸۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۹۴۲
در حین مذاکرات مهدی تاج با یکی از گزینه‌های تیم ملی اتفاق عجیبی رخ داد.
تحقیر فوتبال ایران در رسانه‎‌های اسپانیایی؛ گاف عجیب فدراسیون فوتبال!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مهدی تاج در نهایت پس از 4 ماه با مارک ویلموتس بلژیکی برای هدایت تیم ملی ایران به توافق نهایی رسیده است اما پیش از آن و در حین مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال با یکی از گزینه‌های تیم ملی اتفاق عجیبی رخ داده است.

 

برنامه تلویزیونی ال چگرینیتو به نقل از رسانه اوکی دیارو اسپانیا شب گذشته از مذاکرات خولن لوپتگی، سرمربی سابق پورتو و تیم ملی اسپانیا با مهدی تاج خبر داده است که در شهر مادرید اتفاق افتاده است. این رسانه رفتار مهدی تاج را نکوهش کرد و مدعی شد، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به همراه یکی از بستگانش و نه یکی از اعضای رسمی فدراسیون در مذاکرات حاضر شده است. دربخش دیگری از این گزارش اعلام شد لوپتگی پس از پاسخ منفی به تاج حتی هزینه اقامت هتل ریاست فدراسیون فوتبال ایران را نیز پرداخت کرده است که در نوع خود بسیار عجیب و تحقیرآمیز محسوب می‌شود.

 

در نهایت اعلام شد که لوپتگی به علت پیشنهاداتی که از لالیگا دارد جواب رد به فدراسیون فوتبال ایران داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: