کد خبر: ۸۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴۹
رای نهایی دادگاه عالی ورزش در پرونده پروپئیچ صادر شد و این بازیکن کروات مبلغی گزاف بابت دستمزد عقب افتاده دریافت خواهد کرد.
رای میلیاردی دادگاه عالی ورزش علیه استقلال

به گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه، حکم دادگاه عالی ورزش که قبلا صادر شده بود حالا در وب سایت دادگاه عالی ورزش بارگذاری شده است.

باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم با پروپئیچ قراردادی به مبلغ 310 هزار دلار برای یک فصل امضا کرده بود و این بازیکن در پایان فصل در فهرست مازاد قرار گرفت که این مساله باعث شکایت او به فیفا شد. در نتیجه این شکایت غیر حقوق باقی مانده (110 هزار دلار) پروپئیچ 255 هزار دلار هم غرامت دریافت می کند.

 

بنابراین در مجموع استقلال باید 364 هزار دلار به بازیکنی بدهد که در فصل بعد و بعد از جدایی از استقلال قراردادی به مبلغ 50 هزار یورو با یک باشگاه آلبانیایی امضا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: