کد خبر: ۸۱۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۷۰
باشگاه پرسپولیس تهران پیشنهادی میلیاردی را به ستارۀ خارجی ارائه داده است.
به گزارش خبرداغ ، یکی از اهداف اصلی پرسپولیس تهران در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی تمدید قرارداد با بشار رسن، ستارۀ عراقی ومحبوب این تیم است. رسن هم‌اکنون چندین پیشنهاد خارجیِ خوب از تیم‌های مطرح و متمول عربی دارد و با توجه به پایان یافتن قراردادش به راحتی می‌تواند از این تیم جدا شود و به پیشنهاداتش پاسخ مثبت دهد.

 

 

پرسپولیس نیز برای جلوگیری از جدایی بشار رسن پیشنهاد تمدید قرارداد را به او ارائه داده است که با توجه به وضعیت نرخ ارز در کشورمان این قرارداد به 6میلیارد تومان می‌رسد که رقمی بسیار سنگین و نجومی برای هر بازیکنی در ایران به حساب می‌آید. افزایش 20درصدی قرارداد قبلیِ بشار رسن به طور خودکار در قرارداد جدید و همچنین طلب 40درصدی این بازیکن از باشگاه باعث می‌شود تا حضور رسن در جمع شاگردان برانکو برای فصل آینده رقمی سنگین را روی دست پرسپولیس بگذارد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: