کد خبر: ۸۱۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۷
فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم برای فصل آینده نیاز به تقویت دارد.
واکنش آقای گل محبوب پرسپولیسی‌ها به اظهارنظر برانکو درباره جذب بازیکن!به گزارش خبرداغ ، فرشاد پیوس درباره قهرمانی پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر گفت: خوشحالم که پرسپولیس باز هم کار بزرگی انجام داد و برای سومین فصل پیاپی قهرمان شد. باید برای این کار به بازیکنان، کادرفنی و مسئولان باشگاه خسته نباشید بگوییم. امیدوارم تیم ما در جام حذفی هم قهرمان شود تا این فصل به بهترین شکل برای پرسپولیس به پایان برسد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به اُفت سرخپوشان در چند بازی گذشته خاطر نشان کرد: این اواخر کار کمی سخت شده بود، هر چند که معتقدم فشردگی مسابقات نقش مهمی در اُفت پرسپولیس داشت. تیم‌های دیگر هم وقتی پرسپولیس امتیاز از دست می‌داد، نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند. در مجموع باید بگویم که پرسپولیس مستحق قهرمانی بود و با شایستگی این عنوان را به دست آورد.

وی در واکنش به اظهارات اخیر برانکو ایوانکوویچ که گفته است برای فصل آینده نیاز به جذب بازیکن ندارد، عنوان کرد: نمی‌دانم واقعاً برانکو چنین نظری دارد یا خیر، ولی اعتقاد من این است که پرسپولیس در خطوط دفاع، هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن دارد. کار پرسپولیس در فصل آینده سخت است و شما دیدید که فشردگی مسابقات پرسپولیس را خسته کرد و در آسیا هم نتوانست از گروهش صعود کند. برای فصل آینده اگر پرسپولیس تقویت نشود، به مشکل می‌خورد.

پیوس در مورد عملکرد ماریو بودیمیر در پرسپولیس نیز اظهار داشت: وقتی یک بازیکن خارجی به لیگ ایران و تیمی مثل پرسپولیس می‌آید باید یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد. بازیکن معمولی که در فوتبال خودمان هم پیدا می‌شود. از بازیکنان خارجی انتظار می‌رود که بهترین نمایش را داشته باشند. من معتقدم بودیمیر مهاجم فوق‌العاده‌ای نیست. البته این نظر شخصی من است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: