کد خبر: ۸۱۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۹۴۶
فوق ستاره کهنه‌کار و ارزشمند آبی های پایتخت پس از بازی با العین از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  پژمان منتظری فوق ستاره کهنه‌کار و ارزشمند آبی های پایتخت پس از بازی با العین از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا خواهد شد.
 

طبق خبرهایی که از باشگاه استقلال به گوش می رسد مسئولان و کادر فنی این تیم دیگر علاقه ای به تمدید قرارداد با پژمان منتظری را ندارند و این ستاره بر خلاف آمادگی بالای خود بعد از دیدار با العین از این تیم خداحافظی خواهد کرد. 

  

 

 

پژمان منتظری کاپیتان بی‌حاشیه و محبوب استقلالی ها پس از بازی با سپیدرود، مصاحبه ای پرحاشیه علیه مسئولان این باشگاه کرد و عنوان کرد افرادی در این باشگاه هستند که قصدشان مسموم کردن فضای باشگاه استقلال است و بزرگترین عامل ناکامی استقلال را همین موضوع می دانست.

 

بازیکن قدیمی استقلال در مصاحبه خود گفته بود اسمی از این مدیران به زبان نمی‌آورم چون نمی‌خواهم به دادگاه و ثابت کردنش درگیر شوم. حال گفته می‌شود این تصمیم از سوی هیئت‌مدیره استقلال گرفته شده است و منتظری خروجی بعدی این تیم به شمار می‌رود. لازم به ذکر است خط دفاعی استقلال در این فصل با رهبری منتظری کمترین گل خورده را متحمل شد در تاریخ لیگ برتر رکورد دار شد.

 

مطمئناً صحبتهای پژمان منتظری در مورد مافیای فوتبال و افراد خاص عامل اصلی این تصمیم از سوی مدیران و هیات مدیره است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: