کد خبر: ۸۱۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۳۶
برانکو ایوانکوویچ در تصمیم عجیب قصد دارد گل‌زن باتجربۀ فوتبال ایران را به خدمت بگیرد.
صید بزرگ برانکو از لیگ برتر؛ ستاره خارجی در راه پرسپولیس+ عکسبه گزارش خبرداغ ، لوسیانو پریرا در ابتدای فصل گذشته از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای حضور در ترکیب پرسپولیس بود، اما محرومیت از نقل‌وانتقالات و همچنین حضور مهاجمانی مانند منشا و علیپور مانع پیوستن این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان تهرانی شد. در نیم فصل نیز فولاد خوزستان اجازۀ خروج مهاجم گل‌زن خود را نداد.

 

پریرا که در میان ایرانی‌ها به شیمبا معروف است در نهایت و با پایان یافتن فصل توانست با 16 گل در کنار کی‌روش عنوان آقای گلی لیگ را بدست بیاورد. اکنون با پایان یافتن لیگ برانکو بار دیگر به فکر جذب این مهاجم برزیلی و گل‌زن افتاده است. با توجه به سن بالای شیمبا این انتقال در نوع خود بسیار عجیب خواهد بود اما سرمربی کروات پرسپولیس بارها نشان داده که در جذب بازیکنان جدید به سن‌وسال آن‌ها توجه چندانی ندارد. نمونل بارز  آن هم خرید بودیمیر در نیم فل دوم بود.

 

 

پریرا که سابقۀ بازی در سپاهان را هم در کارنامه دارد در حال حاضر 35 سال سن دارد اما کیفیت بالای او نشان‌دهندۀ آمادگی فوق‌العاده‌اش از لحاظ روانی و جسمی برای حل مشکل گل‌زنی پرسپولیس در خط حمله می‌باشد. باید دید با آغاز فصل نقل‌وانتقالات این اخبار عجیب به سرانجام می‌رسد یا پرسپولیس به سراغ گزینه‌های بهتری خواهد رفت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: