کد خبر: ۸۱۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۱
سردار آزمون در حاشیه پخش فیلمی درباره اسب معروف خود یعنی سریک پاسخگوی صحبت هواداران بود.
صحبت‌های جدید سردار آزمون درباره
به گزارش خبرداغ به نقل از  turkmenportal، این هفته فیلم سریک که درباره اسب سردار آزمون است در روسیه برای علاقه‌مندان به روی پرده رفت. آزمون در حاشیه این مراسم به ۳ سوال حاضران به زبان‌های ترکمن و روسی پاسخ داد.

* چرا یک فیلم با موضوع اسب؟

بین ترکمن‌ها خیلی کم افرادی پیدا می‌شوند که عاشق اسب نباشند. اصلاً ترکمن‌ها به همین خاطر شیفته و عاشق اسب هستند و در سراسر جهان هم به همین خاطر مشهور شدند. در شهری که من آمدم، از ۱۰ خانواده، ۹ خانواده اسب نگهداری می‌کنند. من از بچگی در کنار اسب بزرگ شدم و از نظر من اسب هم مثل یک انسان است و قلب پاکی دارد و می‌تواند ما را بفهمد. از بچگی توانستم ارتباط برقرار کردن با آنها را یاد بگیرم و به همین خاطر موضوع این فیلم درباره اسب است.

* آیا دوست دارید از ترکمنستان دیدن کنید؟

البته. این افتخار بزرگی برای من خواهد بود. نزدیک ۵ سال است که آنجا نبودم و خوشحال می‌شوم بار دیگر این افتخار را داشته باشم تا به ترکمنستان بروم.

* از نژاد اسب خودتان بگویید؟

نژاد اسب من متأسفانه ترکمن نیست و از انگلیس و استرالیاست ولی با این حال من او را خیلی دوست دارم. او برای من خیلی عزیز است و مطمئنم شما هم وقتی او را ببینید خیلی خوشتان می‌آید. دوست دارم او را به اصطبلم در اینجا اضافه کنم.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: