کد خبر: ۸۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
با حکم وزیر کشور:
وزیر کشور در حکمی «علی طالبی» را به عنوان عضو و رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین منصوب کرد.
رییس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین تعیین شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» امروز- شنبه- در این حکم خطاب به «علی طالبی» رییس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور تصریح کرد: به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «عضو و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین» منصوب می شوید.

وزیر کشور در این حکم خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال و انفاس قدسیه ائمه اطهار (ع) بالاخص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به برنامه ریزی همه جانبه و جامع در چارچوب وظایف محوله، اجرای دقیق و به هنگام آن ها با همکاری نهادها و سازمان های تعیین شده در ساختار کمیته فوق، تلاش و اهتمام لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.

رحمانی فضلی در این پیام یادآور شد: همچنین نسبت به نظارت بر حسن انجام برنامه ها و مصوبات ستاد مرکزی اربعین حسینی در حیطه عملکرد کمیته های تخصصی و ستادهای اربعین استان های سراسر کشور، با همکاری این نهادها و سازمان ها تلاش و اهتمام لازم را تا حصول نتیجه به عمل آورید.

وی در این پیام همچنین توفیق وی را در این خدمت و مسئولیت مقدس از درگاه ایزد منان خواستار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: