کد خبر: ۸۱۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۶۹۱
یکی از باشگاه‌های کویتی به دنبال به خدمت گرفتن پدیدۀ اوج گرفتۀ استقلال تهران است.
به گزارش خبرداغ ، مهدی قائدی در طول چند دیدار گذشتۀ استقلال یکی از بازیکنان آمادۀ این تیم به حساب آمد و با عملکرد درخشان خود در خط حملۀ آبی‌پوشان از اوج گرفتن دوباره بعد از پشت‌سر گذاشتن حواشیِ بسیار زیاد خبر داد. همین درخشش باعث شده تا یکی از باشگاه‌های کویتی خواهان قائدی شود.

 

باشگاه کویتی با رقم 200 هزار دلار پیشنهادی به استقلال برای جذب مهدی قائدی ارائه داد . در همین راستا مدیر برنامه‌های قائدی از این باشگاه کویتی خواسته تا نامۀ درخواست خود را به باشگاه استقلال تهران ارائه دهد و از این طریق برای جذب مهاجم جوان و خوش‌تکنیک این تیم اقدام کند.

 

 

بعد از جدایی صیادمنش، اکنون خبر جدایی قائدی برای هواداران متعصب استقلال به صورت یک شوک می‌باشد و مطمئناً باعث نگرانی و عصبانیت این طرفداران خواهد شد. البته باید دید که آیا استقلال اجازۀ جدایی را به قائدی خواهد داد یا خیر.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: