کد خبر: ۸۱۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۸۲
در حالی که دیدارهای پرسپولیس و سپاهان به طور همزمان در هفتۀ پایانی لیگ، برگزار خواهد شد، اقدام جنجالی سازمان لیگ خون سرخ‌ها را به جوش آورد.
به گزارش خبرداغ ، در دیدارهای پرسپولیس تهران و پارس جم جنوبی و سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان، سرانجام تا ساعاتی دیگر سرنوشت قهرمان فصل 97/98 لیگ برتر مشخص خواهد شد که سازمان لیگ برای برگزاری مراسم قهرمانی این رقابت‌ها حضوری فعال اما یکطرفه را داشته است!

 

 

در صورتی که پرسپولیس شانس قهرمانی اول لیگ در هفتۀ پایانی است، مسئولان سازمان لیگ در اقدامی بسیار عجیب و به دور از باور، استند قهرمانی را برای سپاهان در استادیوم نقش جهان آماده و رونمایی کرده‌اند که این ماجرا باعث شده تا ادعاهای باورنکردنی مبنی بر لو رفتن قهرمانی سپاهان و اعتراض گستردۀ پرسپولیسی‌ها شود، چرا که در استادیوم جم، استند قهرمانی برای پرسپولیس ایجاد نشده است!


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: