کد خبر: ۸۱۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۸۲
بخشدار باروق میاندوآب گفت: جسد سه مرد در مناطق کوهستانی و سخت گذر روستای حاجی کندی از توابع این بخش کشف شد.
جسد 3 مرد در بخش باروق میاندوآب پیدا شدبه گزارش خبرداغ ، علی ابراهیم نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این اجساد در داخل یک چادر پیدا شد، افزود: طبق بررسی های اولیه حدود پنج روز از مرگ این افراد سپری شده است.

وی اضافه کرد: خانواده های آنان اعلام کرده اند که هفت روز خانه را به قصد برداشت گیاهان خوراکی از روستاهای حاجی کندی و «ممدقولی قشلاقی» بخش باروق ترک کرده بودند.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی و انتظامی در محل حادثه حضور پیدا کرده اند و در حال تحقیقات لازم و انتقال اجساد به بیمارستان هستند.

بخش باروق با 72 روستا در جنوب شرقی میاندوآب قرار دارد و به علت رویش انواع گیاهان غذایی و کوهی و با داشتن طبیعتی زیبا، در این فصل از سال، میزبان گردشگران زیادی از میاندوآب و شهرهای اطراف برای برداشت گیاهان کوهی و خوراکی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: