کد خبر: ۸۱۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
سوپرمن فوتبال ایران امشب برای دومین بار در کسب جام هت‌تریک می‌کند؟!
پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر امشب دست نیافتنی‌تر می‌شود؟به گزارش خبرداغ ،  سرخ‌پوشان پایتخت امشب در آخرین هفتۀ لیگ برتر ایران این فرصت را دارند تا برای سومین فصل پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

شاگردان برانکو برای دست یافتن به این مهم تنها کافی است از دیدار با پارس جنوبی جم با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند. در صورت قهرمانی پرسپولیس سید جلال حسینی، کاپیتان این تیم از نظر کسب جام در لیگ برتر ایران دست نیافتنی تر می‌شود.


سوپرمن سرخ‌ها در آستانه هفتمین جام خود لیگ برتر ایران به سر می‌برد، سید جلال پیش از این با سایپا (یک بار)، سپاهان (سه بار ) و پرسپولیس (دو بار) لحظه شیرین بالابردن جام را تجربه کرده است.

حسینی درصورت قهرمانی پرسپولیس به اولین بازیکنی در تاریخ لیگ تبدیل می‌شود که توانسته دو بار در کسب جام هت‌تریک کند. این بازیکن پیش از این با سپاهان در فصل‌های 88/89 و 89/90 و 90/91 به این افتخار دست یافته بود.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: