کد خبر: ۸۱۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۷۰۸
پس از خداحافظی خسرو حیدری ستاره محبوب استقلال از فوتبال، آبی‌ها با شوک سنگینی رو به رو شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فردا شب آخرین هفته هجدهمین دوره لیگ برتر ایران برگزار خواهد شد و از ساعت 21:30 سوت آغاز همه دیدارها به صدا در خواهد آمد.

 

دیدار فردا شب استقلال با سپیدرود، برای استقلالی‌ها بازی خاصی خواهد بود چون یکی از ستاره‌های محبوب و باتجربه خود را برای آخرین بار در پیراهن آبی خواهند دید. خسرو حیدری مدافع آبی‌پوشان که 10 سال است در استقلال حضور دارد، فردا شب از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

 اما تلخی این بازی برای آبی‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود چرا که از شب گذشته شایعه‌ای عجیب و غیرمنتظره فضای مجازی را پر کرده است. گفته می‌شود که سید مهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌پوشان در تصمیمی ناگهانی قصد دارد در دیدار فردا شب از فوتبال خداحافظی کند و دستکش‌هایش را بیاویزد. روزنامه استقلال جوان هم در چاپ امروزش به این مسئله اشاره کرده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: