کد خبر: ۸۱۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۹
نماینده شوراهای شهرستان شادگان در استان خوزستان جزئیات حادثه تیراندازی به شهردار دارخوین را تشریح کرد.
جزئیات حادثه سوء قصد افراد ناشناس به شهردار دارخوین
به گزارش خبرداغ، مهدی یاری در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تایید این حادثه گفت: این حادثه در حالی برای "مکی شمخانی" شهردار دارخوین رخ داد که پس از شرکت در جلسه تودیع و معارفه‌ای در شهرستان شادگان قصد داشت محل را به مقصد شهرستان دارخوین ترک کند که مورد این سوء قصد قرار گرفت.

وی افزود: در مسیر بازگشت از شادگان افرادی ناشناس با خودروی پراید به سوی خودروی شهردار تیراندازی کردند که این تیرها به خودروی شهردار اصابت کرد و خوشبختانه صدمه ای به ایشان وارد نشد.

یاری ادامه داد: شهردار دارخوین بلافاصله پس از این حادثه خود را به محل فرمانداری این شهرستان می رساند و خبر حادثه را به حراست فرمانداری منتقل می‌کند.

وی عنوان کرد:  علت این حادثه توسط عوامل نیروی انتظامی در دست بررسی است.

رئیس شورای بخش دارخوین ادامه داد: چند روز پیش نیز به سوی منزل شهردار دارخوین توسط افرادی ناشناس تیراندازی شد.

یاری در ادامه به خدمات شمخانی در منطقه اشاره کرد و گفت: شهردار دارخوین در بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر در منطقه دارخوین که در کنار رودخانه قرار دارد، زحمات بسیاری را متحمل شد و نهایت تلاشش را به کار گرفت تا دارخوین متحمل خسارت های عمده ای نشود که به پاس همین خدمات از سوی فرماندار و استاندار خوزستان عنوان شهردار نمونه را دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: