کد خبر: ۸۱۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۳۲۵
پرسپولیس امشب در آخرین بازی لیگ برتر در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.
خلیل‌زاده: بعد از قهرمانی جشن تولد می‌گیرم
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: شجاع خلیل زاده روز سه شنبه گذشته وارد 30 سالگی شد. مدافع میانی سرخپوشان اما جشن تولدی برگزار نکرد زیرا منتظر جشنی بزرگ تر است. این بازیکن گفت: «الان که وقت برگزاری جشن تولد نیست! همه ما به فکر قهرمانی هستیم و انشالله بعد از کسب قهرمانی، من هم زمان پیدا می کنم تا جشن تولد بگیرم. الان کارهای مهم تری داریم.»

خلیل زاده اضافه کرد: «بچه ها قبراق و سرحال هستند. جای محمد انصاری، حسین ماهینی و بشار رسن خالی است، آنها مصدوم هستند و نمی توانند به ما کمک کنند ولی به جای همه آنها، در مقابل پارس جنوبی تلاش می کنیم و انرژی می گذاریم تا به لطف خدا، صاحب یک برد دیگر و یک قهرمانی دیگر شویم. بچه ها هم قسم شده اند که بعد از 6 بازی که به برتری نرسیدیم، کار را تمام کنند و در شهر جم، یک جشن قهرمانی درست و حسابی بگیریم. انشالله بتوانیم بار دیگر هواداران را شاد کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: