کد خبر: ۸۱۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۹
امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ما در مجلس گفتیم که لایحه جامع انتخاباتی دولت نتیجه کار کارشناسی بسیار مبسوط و دقیق است که با مشارکت گروه‌های سیاسی انجام شده است.
لایحه جامع انتخابات نتیجه کار کارشناسی دقیق با مشارکت گروه‌های سیاسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی امیری در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: راجع به برگزاری انتخابات و استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی عنایت دارید که دولت به استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی نظر موافق داشت.

وی ادامه داد: طرحی را نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه کرده بودند که این طرح احکام متعددی داشت از جمله استانی برگزار شدن انتخابات در مجلس شورای اسلامی که نظر دولت هم با آن موافق است.

امیری خاطرنشان کرد: مادر مجلس هم گفتیم که لایحه جامع انتخاباتی دولت نتیجه کار کارشناسی بسیار مبسوط و دقیق است که با مشارکت گروه‌های سیاسی انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: