کد خبر: ۸۱۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۳
وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:
وزیر راه و شهرسازی عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان را از اقدامات این وزارتخانه برای تسهیل در خرید خانه عنوان کرد.
کار ما عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است/ جاده‌های آسیب‌دیده در سیل را تا آخر سال تحویل می‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص سامان‌دهی خانه‌های خالی گفت: ما با مجلس در تعامل و گفت‌وگو هستیم و در همین راستا بحث تمدید مشوق‌های مالیاتی برای موجر‌ها را انجام داده‌ایم.

وی همچنین در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن گفت: قیمت مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه‌ها و جاده‌های مناطق سیل‌زده هم گفت: در جریان سیل بیش از ۱۲۸۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه‌ها را بازسازی کردیم؛ البته بسیاری از راه‌ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی افزود: برخی از این راه‌ها که مهم‌ترینش در پل‌دختر است هم بخش بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت. به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می‌کنیم. به جز جاده پل‌دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه‌ها را تا آخر سال تحویل می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: