کد خبر: ۸۱۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد؛
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: بخش قابل توجهی از وقت جلسه امروز به این موضوع اختصاص داشت شد که چگونه دستورات رهبری را با سرعت بیشتری عملی کنیم.
اتمام لایحه شفافیت در جلسه امروز کابینه/ بحث درباره واگذاری بنگاه‌هایی که تا امروز دست نیروهای نظامی و دولت بوده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه امروز اعضای کابینه گفت: امروز لایحه شفافیت را تمام کردیم که با ۴۵ ماده سه جلسه وقت دولت را به خود اختصاص داده بود. موضوع بسیار مهمی است که به مجلس خواهیم فرستاد و بخش قابل توجهی از جلسه امروز دولت هم به آن اختصاص داشت.  

وی ادامه داد: بخش دیگری از جلسه امروز به گفته رئیس‌جمهور به فرمایشات شب گذشته رهبری در خصوص رونق تولید اختصاص داشت و اینکه چگونه بتوانیم برای سرمایه‌گذاری در کشور تسهیلات بدهیم. همچنین بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه چگونه اشتغال ایجاد کرده و بنگاه‌هایی را که تا امروز در دست نیروهای نظامی و دولت بود، به مردم واگذار کنیم.

واعظی افزود: امروز همچنین در خصوص بحث گردشگری و رونق گردشگری صحبت کردیم.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: بخش قابل توجهی از وقت جلسه امروز به این موضوع اختصاص داشت که چگونه دستورات رهبری را با سرعت بیشتری عملی کنیم. مباحثی مطرح شد در خصوص اینکه در شرایط فعلی براساس صحبت‌های رهبری باید بتوانیم با فشارها مقابله کنیم و برای این امر احتیاج به مدیریت متمرکز و منسجم داریم تا بتوانیم سریع و با شجاعت تصمیم بگیریم.  

وی ادامه داد: مهم‌تر این است که بتوانیم در جلسه بعد راجع به رونق تولید و توسعه کسب و کار تصمیمات جدی بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: