کد خبر: ۸۱۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۲۹۷
سرخ های پایتخت با سکانداری برانکو سرمربی کرواتشان در هفته آخر رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با بُرد مقابل تیم نماینده شهر جم می توانند به دو رکورد ماندگار و تاریخی دست پیدا کنند.
به گزارش خبرداغ ، سرخ های پایتخت با سکانداری برانکو سرمربی کرواتشان در هفته آخر رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان با بُرد مقابل تیم نماینده شهر جم  می توانند به دو رکورد ماندگار و تاریخی دست پیدا کنند.  

 

برانکو سرمربی پرسپولیس تا پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم با این تیم در لیگ برتر موفق به کسب 252 امتیاز شده و در صورتی که تیم پارس جنوبی را شکست دهد به امتیاز 255 دست خواهد یافت. این امتیاز در 125 بازی برای پرسپولیس برانکو به ثبت رسیده که میانگین 2/4 امتیاز برای هر بازی برای برانکو محسوب می شود و یک رکورد در لیگ برتر است.

 

 

رکورد دوم نیز در پی قهرمانی کسب خواهد شد برانکو نخستین مربی است که با یک باشگاه سه سال پیاپی در لیگ برتر قهرمان شده است، پیش از این باشگاه سپاهان سه قهرمانی پشت سر هم داشته اما این قهرمانی ها با یک مربی نبوده است.

 

گفتنی است، ثبات تیم پرسپولیس به همراه حضور برانکو و مدیریت خوبی که وجود دارد در کنار تلاش بازیکنان و حمایت بی‌نظیر هواداران، دلایل اصلی موفقیت‌هاست، برانکو تأثیر بسزایی روی نتایج تیم داشته و به پیشرفت پرسپولیس و بازیکنان تیم، کمک زیادی می‌کند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: