کد خبر: ۸۱۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۵
به ریاست قاضی منصوری؛
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت «پدیده» در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد آغاز شد.
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت «پدیده» آغاز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، با حضور جمعی از شکات، سهامداران، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات دولتی، وکلای مدافع متهمین، اصحاب رسانه و مطبوعات و وکلای شکات به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

در ابتدای جلسه قاضی منصوری با اشاره به روند رسیدگی به پرونده و با اعلام رسمیت دادگاه، از حاضران خواست تا نظم جلسه و موازین تذکر داده شده قانونی را در صحن علنی رعایت کنند.

پس از انجام مواجهه حضوری بین متهمین و کارشاسان حاضر در صحن علنی، قاضی منصوری از یکی از وکلای جمعی از شکات خواست تا نسبت به ارائه شکایت و مطالب خود اقدام کند.

باتوجه به اتمام اظهارات وکیل شکات، قاضی منصوری از نمایندگان جمعی از شکات حاضر نیز خواست تا به بیان شکایت خود علیه متهمین پرونده بپردازند.

در این هنگام رئیس جلسه از شکات این پرونده خواست تا لوایح خود را به دفتر دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد تسلیم نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: