کد خبر: ۸۱۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۴۰۱
شنیده‌ها حکایت از بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال دارد.
پرافتخارترین مربی لیگ در راه استقلال!به گزارش خبرداغ ،  پس از قطع همکاری با وینفرید شفر، امیرحسین فتحی رسما اعلام کرد مربی فصل بعد استقلال نیز یک سرمربی خارجی مطرح است اما به نظر می‌رسد در هیئت مدیره آبی‌ها این طرح مخالفانی دارد.

 

پس از مذاکره با ماسیمو کاررا ایتالیایی و یک مربی اسپانیای، به نظر می‌رسد تلاش‌هایی در باشگاه مبنی بر بازگرداندن امیر قلعه نویی روی نیمکت آبی‌ها دیده می‌شود که موجب دلسردی هواداران این تیم هم شده است. مربی پرافتخار لیگ برتر ایران نیز دوست دارد بار دیگر با استقلال به کورس قهرمانی بازگردد اما در این میان مخالفانی هم در باشگاه دارد.

 

شنیده شده به جز کامران منزوی، احمد سعادتمند سایر اعضا علاقه‌ای به جذب مربی ایرانی ندارند و تلاش می‌کنند یک مربی نامدار روی نیمکت تیم بنشانند. هواداران استقلال نیز در آخرین نظرسنجی‌ها انجام شده خواهان یک مربی خارجی هستند اما نباید از عملکرد عالی ژنرال در لیگ برتر به سادگی گذشت.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: