کد خبر: ۸۱۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۵۶۸
مرد اول نیمکت اول پرسپولیس دو پیشنهاد با ارزش دریافت کرده است.
شوک به هواداران پرسپولیس؛ ترک پرسپولیس از سوی برانکو جدی شدبه گزارش خبرداغ ،  سایت «vecernji» کرواسی خبر داد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس به مسئولان تیمش اعلام کرده یک پیشنهاد خوب از تیمی خارجی دریافت کرده است و احتمال دارد اگر خواسته‌های این مربی موفق تامین نشود در پایان فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شود.

 
 

این سایت در مطلب خود از این نوشته است که مسئولان پرسپولیس خواهان برانکو هستند و به او گفتند برای رضایت خاطر هواداران حاضرند تمام خواسته‌های او را برآورده کنند اما پیشنهاد خارجی برانکو که شنیده می‎شود یک تیم اماراتی و باشگاهی در کره جنوبی است حسابی او را وسوسه کرده است.

 

تجربه تقریبا ناموفق حضور در امارات برانکو را از این پیشنهاد دور می‌کند اما لیگ حرفه‌ای کره جنوبی گزینه محبوبی برای این مرد کروات به حساب می‌آید هرچند خود برانکو در صحبت‌های پیشین خود اعلام کرده بود گزینه اولش در صورت توافق پرسپولیس خواهد بود.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: