کد خبر: ۸۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۶۰۷
باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارت تهدید‌آمیز دو لیدر این تیم واکنش نشان داد.
پاسخ پرسپولیس به تهدید دو لیدر پارس جنوبی و سپاهانبه گزارش خبرداغ ، مهدی ذاکر، مدیر حقوقی باشگاه، در پی اظهارات تهدیدآمیز افرادی که خود را لیدر منتسب به باشگاه‌های پارس جنوبی جم و سپاهان معرفی کرده‌اند، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس همواره به تنش‌زدایی، احترام به رقبا و هواداران و ایجاد آرامش تأکید و در این راستا تلاش کرده است و ارتباط خوبی میان کانون هواداران دو باشگاه پرسپولیس و پارس جنوبی جم حاکم است، اما در راستای احقاق حق باشگاه و حراست از امنیت اعضای تیم و هواداران، هیچ‌گونه اغماضی در پیگیری حقوق حقه هواداران و پرسپولیس و پیگرد قضایی هنجارشکنان، تهدیدکنندگان و عاملان نشر اکاذیب نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: براین اساس، ضمن طرح شکایت در مراجع قضایی و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال، از طریق مراجع امنیتی، اطلاعاتی و دادستانی، مراتب با حساسیت و به صورت جدی پیگیری می‌شود. بدیهی است نامبردگان مسئول بوده و بایستی نزد مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: