کد خبر: ۸۱۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۵۸۰
سرمربی پارس جنوبی گفت: در طول دوران ورزشی‌ام هرگز حق‌الناس نکرده‌ام و خیال همه راحت باشد.
پرسپولیسی‌ام، اما خیال سپاهانی‌ها راحت/ دوست دارم پارس جنوبی برنده شودبه گزارش خبرداغ ،  پرسپولیس پس از تساوی داخل خانه با ماشین‌سازی تبریز حالا باید در آخرین بازی فصل خود به جم برود و با پارس جنوبی بازی کند. در واقع سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در گرو شکست دادن تیمی است که هدایت آن بر عهده یک پرسپولیسی است. مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم دیدار بسیار سرنوشت‌سازی را پیش رو دارد. او اهل فضای مجازی نیست، اما شنیده است در اینستاگرام و... چه حرف‌هایی زده شده ولی خودش همه را به خدا واگذار می‌کند.


* شنیدیم در فاصله چند روز مانده به بازی حساس با پرسپولیس برخی هواداران تیم‌ها به شدت شما را تحت فشار گذاشته‌اند؟
مهم نیست. خود شما می‌دانید من اهل فضای مجازی و اینستاگرام و این حرف‌ها نیستم، اما به من گفته‌اند چقدر اهانت کرده‌اند. به من تهمت و افترا زده‌اند که همه را به خدا واگذار می‌کنم. آن‌هایی که مرا می‌شناسند خوب می‌دانند هرگز آبرو، حیثیت و اعتبار ورزشی‌ام را با چیزی عوض نمی‌کنم. همه می‌دانند در این سال‌ها سالم کار کردم و جزو مربیانی بوده و هستم که همیشه خواسته‌ام با ناپاکی‌ها برخورد شود. متأسفم برای کسانی که...


* مثل اینکه خیلی ناراحت هستید؟
مهم نیست! من کار خودم را انجام می‌دهم و مطمئن هستم شب با وجدان راحت سرم را روی بالش می‌گذارم. در طول دوران ورزشی‌ام هرگز حق‌الناس نکرده‌ام و خیال همه راحت باشد.


* منظور شما از این صحبت‌هایی است که در خصوص پرسپولیسی بودن شما مطرح می‌شود؟
بله، خیال همه راحت باشد به خصوص سپاهانی‌ها. بله، من پرسپولیسی‌ام، اما خیال سپاهانی‌ها که شانس قهرمانی دارند و همه فوتبالی‌ها راحت باشد که با تمام وجود جلوی پرسپولیس بازی خواهیم کرد. خود برانکو هم دوست ندارد قهرمانی تیمش لوث شود. من و بازیکنانم با شرافت بازی خواهیم کرد.


* شاید مصاحبه گذشته شما و اینکه گفته بودید پرسپولیسی هستید باعث شده...
من پرسپولیسی هستم، همان‌طور که امیرقلعه‌نویی یا محمود فکری و علیرضا منصوریان استقلالی هستند. همه این عزیزان اول برای برد تیم خود بازی می‌کنند و به هر حال عرق استقلالی هم دارند. من که نمی‌توانم بگویم استقلالی هستم! یک چیزی را الان به شما می‌گویم.


* بفرمایید؟
من مهدی تارتار مثل همه بازیکنان سابق پرسپولیس دوست دارم اگر لیاقت داشته باشم روزی روی نیمکت این تیم بنشینم، این آرزوی بزرگ من مهدی تارتار است بنابراین باید در چنین بازی‌هایی خودم را نشان بدهم و اینکه لیاقت چنین پستی را دارم. این هم یک انگیزه مضاعف برای من است.


* اتفاقاً جالب است. شما در حالی هفته آخر به میدان می‌روید که نه شانس کسب سهمیه و قهرمانی دارید و نه سقوط می‌کنید؟
به بازیکنانم گفته‌ام خدا خیلی به ما عنایت دارد. در شرایطی که نه شانس قهرمانی و کسب سهمیه داریم و نه قرار است سقوط کنیم نگاه همه ایران به شهر جم است. توجه همه کشور به این بازی است و بازیکنان پارس جنوبی جم فرصت خوبی دارند که شایستگی خود را به فوتبال ایران نشان بدهند. این لطف بزرگ خداست که نصیب ما شده تا خودمان را به تمام فوتبال ایران نشان بدهیم.


* دوست دارید چه نتیجه‌ای روز پنج‌شنبه و پس از پایان بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس روی تابلوی ورزشگاه ثبت شود؟
دوست دارم پارس جنوبی برنده شود. این بازی می‌تواند یک سکوی پرش برای من و بازیکنانم باشد البته حتماً بنویسید با احترام به تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش که به طور قطع و یقین من را درک می‌کنند. مکتب پرسپولیس هم فوتبال پاک است و من و برانکو پنج‌شنبه با تمام وجود و انرژی بازی خواهیم کرد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: