کد خبر: ۸۱۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در غرفه بانک صادرات ایران:
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن بازدید از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از حمایت مالی بانک از این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: نمایشگاه قرآن کریم بخشی از دیپلماسی عمومی برای معرفی ظرفیت‌های قرآنی کشور است
​نمایشگاه قرآن کریم بخشی از دیپلماسی عمومی برای معرفی ظرفیت‌های قرآنی کشور استبه گزارش خبرداغ ، معصومه ابتکار در گفت‌وگو با  روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، از این بانک به عنوان تنها حامی مالی بیست ‌و ‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کرد و گفت: این حمایت و رویکرد بانک صادرات، به نوعی از مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها به شمار می‌رود و برای بانک صادرات در این‌ زمینه آرزوی موفقیت می‌کنم.
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را فرصت مغتنمی برای آشنایی هرچه بیشتر با قرآن کریم، مفاهیم قرآنی و آخرین تولیدات فرهنگی در ارتباط با این کتاب آسمانی دانست و گفت: این نمایشگاه نقش بسیار مهمی در نشر فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در جامعه دارد.
وی فعالیت‌های هنری و فرهنگی، آشنا نمودن هرچه بیشتر بازدیدکنندگان با قرآن و مفاهیم قرآنی و ایجاد محلی برای انس با قرآن کریم را بسیار با ارزش ارزیابی کرد.
معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده به بخش‌های مختلف نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بخش بین‌الملل بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که این گردهمایی بخشی از دیپلماسی عمومی است و می‌تواند ظرفیت‌های بسیار بزرگ کشورمان را در حوزه معارف دینی و قرآنی به دنیا معرفی کند.
وی اظهار کرد: بشریت امروز از فقدان معارف قرآنی رنج می‌برد و تشنه قرآن و مفاهیم قرآنی به معنای واقعی است، بنابراین بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن از اهمیت خاصی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم هر سال بهتر آن را برگزار کنیم.
ابتکار خاطرنشان کرد: بانک‌ها علاوه بر خدمات متنوعی که ارائه می‌کنند، مسئولیت‌های اجتماعی مختلفی نظیر حمایت‌ از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، حمایت از اقشار آسیب دیده یا در معرض‌آسیب و حمایت از محیط‌زیست را نیز بر عهده دارند و نظام بانکی می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. انتظار می‌رود بانک‌ها در کنار محور اصلی کار خود به این خدمات به عنوان مسئولیت اجتماعی نیز بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: