کد خبر: ۸۱۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۲
سرپرست معاونت محیط زیست دریایی، تالاب ها و سواحل سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بارش های اخیر باعث پرآب شدن تالاب‌های خوزستان شده است.
آبگیری کامل سه تالاب در خوزستان

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی، تالاب ها و سواحل سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بارش های اخیر باعث پرآب شدن تالاب‌های خوزستان شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محیط زیست، احمدرضا لاهیجان‌زاده با بیان این مطلب که بارش‌های اخیر باعث شده تا تالاب‌های استان خوزستان پر آب شوند،گفت: خوشبختانه بارش باران در سال آبی ۹۷ و ۹۸ باعث شده که تالاب شادگان، بامدژ و میانگران ایذه به‌صورت کامل و صددرصد آبگیری شوند و تالاب هورالعظیم هم بیش از ۹۷ درصد آبگیری شود.

مدیرکل محیط زیست استان خوزستان ادامه داد: در مهرماه سال ۹۷ نزدیک به ۲۰ میلیارد مترمکعب فضای خالی پشت سدهای استان خوزستان وجود داشت که به لطف خداوند و بارش‌های اخیر این ۲۰ میلیارد جبران و اکنون بیش از ۲۲ میلیارد مترمکعب ذخایر آبی در پشت سدهای خوزستان ذخیره‌سازی شده است.

 وی تامین حق‌آبه و مدیریت صحیح منابع آبی را یکی از برنامه‌های مهم دانست و گفت: با این منابع آبی می‌توان در حفظ محیط زیست و احیای تالاب‌ها برنامه‌های خوبی اجرا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: