کد خبر: ۸۱۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۵۷۶
درست است که سکاندار جدید استقلالی ها تنها سه بازی است که سکان هدایت استقلال را بر عهده گرفته است ولی در همین مدت می تواند به رکوردی تاریخی برای خود و استقلال دست یابد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، درست است که فرهاد مجیدی سرمربی و سکاندار جدید استقلالی ها تنها سه بازی است که سکان هدایت استقلال را بر عهده گرفته است ولی در همین مدت می تواند به رکوردی تاریخی برای خود و استقلال دست یابد. 

 

 

استقلالی ها در بازی پایانی لیگ برتر، با 12 گل خورده وارد میدان مسابقه مقابل سپیدرودی که شانس چندانی برای ماندن در لیگ ندارد می‌شوند و آمار خط حمله‌اش هم زیاد موفق نیست. آبی پوشان پایتخت اگر در این دیدار کمتر از دو گل بخورند، از رکورد استقلال خوزستان و پرسپولیس عبور کرده و صاحب بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر می‌شوند.

 

لازم به ذکر است، رکورد بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر، در اختیار استقلال لیگ هشتم با 70 گل زده در 34 بازی و میانگین 2.05 گل زده در هر بازی است. آن‌ها امسال، جام نمی‌برند اما می‌توانند بهترین خط دفاع تاریخ لیگ را هم به رکوردهای‌شان اضافه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: