کد خبر: ۸۱۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۰۹۵
سرخ های پایتخت برای جذب ستاره ملی پوش از حالا برای جذب مدافع جنجالی تیم ملی دست به کار شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیسی ها در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال امشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به دیدار ماشین‌سازی تبریز رفته بودند که این بازی در پایان با تساوی  بدون گل به پایان رسید.

 

در این بازی حساس برخورد طرفداران پرسپولیس با محمد حسین کنعانی‌زادگان و مصاحبه وی بعد از این دیدار، یکی از حاشیه های عجیب و جالب این دیدار به حساب آمد. 

 

 

کنعانی زادگان بعد از این دیدار با مصاحبه ای جنجالی و با گفتن این نکته که نزد من از استقلال کسی حرف نزند و حتی نوع برخورد حامیان پرسپولیس در ورزشگاه را دوستانه خواند تلاش کرد تا به نوعی بتواند رضایت دل هواداران پرسپولیس را به دست آورد. 

 ستاره ملی پوش ماشین سازی در مورد وضعیت خود نیز اعلام می کند که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب شده و از الان از تیم های صدر جدولی به جز استقلال پیشنهاد دارد. 
 
لازم به ذکر است نادیده‌گرفتن برخورد هواداران پرسپولیس و  تخریب نام استقلال همگی کد‌هایی هستند برای پیوستن این ستاره ملی پوش به جمع شاگردان برانکو، گویا سرمربی پرسپولیس در سال‌های پایانی حضور سید جلال در مستطیل سبز به فکر جانشین او است و به همین خاطر به مسئولین باشگاه دستور خرید کنعانی‌ زادگان را صادر کرده است.

 

گفتنی است، کنعانی زادگان که در دیدار تیمش برابر پرسپولیس، بدل به شخصیت جنجالی زمین شده بود، از شب بازی تا به این لحظه، به شکلی عجیب زیر فشار انتقادات در فضای مجازی قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: