کد خبر: ۸۱۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۰
رئیس‌جمهور، لایحه «معاهده استرداد مجرمان بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل» را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال نمود.
رئیس‌جمهور لایحه معاهده استرداد مجرمان بین دولت‌های ایران و برزیل را به مجلس ارسال کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن روحانی رئیس جمهور با توجه به لزوم استقرار روشمند همکاری های قضایی بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و نیز آثار مثبت ناشی از اتخاذ تدابیر و ایجاد بسترهای مناسب قانونی برای اتباع دو دولت و در راستای زمینه سازی برای گسترش مناسبات دو کشور و ارتقای سطح همکاری دو جانبه و تحکیم مناسبات میان آنها، لایحه مذکور را پس از تصویب در جلسه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ هیئت وزیران، به مجلس ارسال کرد.

گفتنی است هیئت دولت در جلسه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ به پیشنهاد وزارت دادگستری، درخصوص صدور مجوز انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه استرداد مجرمان بین دولت های مورد اشاره موافقت نموده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: