کد خبر: ۸۱۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۲
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: مجموع حقوق بازنشستگان امسال رشد ۲۴ تا ۴۰ درصدی می‌یابد؛ بنابراین حقوق پایین‌ترین گروه‌های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد رسید. احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش صادر شده و روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.
صندوق بازنشستگی کشوری: مجموع حقوق بازنشستگان ۲۴ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد / کمترین حقوق با با ۳۰ سال خدمت: ۲ میلیون و ۹۸ هزار تومان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مجموع حقوق بازنشستگان امسال رشد ۲۴ تا ۴۰ درصدی می‌یابد؛ بنابراین حقوق پایین‌ترین گروه‌های شغلی تحت پوشش با ۳۰ سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، سیدمیعاد صالحی درباره جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۳۹۸ افزود: با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص ۱۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای امسال شده است.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان سازی است، ادامه داد: افزایش سنواتی حقوق‌ها برابر با ۱۸ درصد است، البته این افزایش به نحوی است که از ۴۴۰ هزار تومان کمتر نباشد.

صالحی تصریح کرد: علاوه بر افزایش سنواتی، مبلغی نیز بابت همسان سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است.

بر اساس اعلام پیشتر صندوق بازنشستکی کشوری احکام سال ۱۳۹۸ بازنشستگان تحت پوشش این صندوق صادر شده و روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
واقعا شما به کارمند و کارگر خیانت میکنید حداقل حقوق ۲/۸۰۰۰۰تومان باین گرانی والله قلب شما چدن است نمیگویم سنگ است.آخه این چه ظلمی است که به توده مردم میکنید..حداقل حقوق از ۳/۸۰۰۰۰۰تومان باید باشد دلبستگی این ملت به کدام عدالت باید باشد مقابل ترامپ و شما کدام را باید پذیرفت.مگر شما را خدا برگزیده و خاص کرده که باید بیش از۱۲۰۰۰۰۰۰باشد تازه مطمئن نیستیم که حقوق های نجومی وجود ندارد.شما دیگر قابل نصیحت و هدایت نیستید و مردم را الاغ خود میدانید.همه سفارشات خداوند برای بندگان را تعطیل کردید.عجب صبری خدا دارد
ناشناس
Canada
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
به خداوندی خدا همه اش دروغ است. حکم من را دیروز زده اند، یک و نیم درصد اضافه شده است. حدود 150 تومان اضافه شده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: