کد خبر: ۸۱۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۷
مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: هرساله در فصل گرما حمله هزاران مگس‌ به این روستا مشکل‌ساز شده است؛ که در روزهای آینده با کمک دهیاری کچورستاق عملیات سم‌پاشی آغاز و این مشکل برطرف خواهد شد.
حمله مگس‌ها به اردستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، مهیار حاجی مالیان در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به حمله مگس‌ها به روستای چهارمیل اظهار داشت: حمله مگس‌ها به روستای چهار میل ناشی از رهاسازی کودهای حیوانی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ادامه داد: به گفته اهالی این روستا هرساله در فصل گرما حمله هزاران مگس‌ به این روستا مشکل‌ساز شده است؛ که در روزهای آینده با کمک دهیاری کچورستاق عملیات سم‌پاشی آغاز و این مشکل برطرف خواهد شد.

وی پیرامون منشأ هجوم مگس‌ها بیان داشت: منشأ این مگس‌ها شرکت کشاورزی چهار میل نیست؛ مهم‌ترین علت هجوم مگس‌ها کودهای حیوانی رها شده است که انواع موجودات موذی را تولید می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: